Ondersteuning bij onze ICT-oplossingen

XS2OS vindt het belangrijk dat u volledige ondersteuning krijgt bij het inzichtelijk houden of krijgen en verbeteren van uw bedrijfsprocessen. Hiervoor bieden we ICT-oplossingen, die configureerbaar zijn. Na de implementatie van het product of de dienst kan er behoefte zijn aan ondersteuning bij uw bedrijf. Hiervoor heeft XS2OS het Support Ticket Systeem ingevoerd.

In dit systeem kunnen veel voorkomende support vragen online worden ingevoerd. Deze kunnen vervolgens door ons gemakkelijk ingepland en behandeld worden. Het voordeel hiervan is dat u met behulp van een e-mailadres en ticketnummer de ontwikkeling van de vraag naar de oplossing kunt bijhouden en aansturen. De geschiedenis van de support vragen is ook door u in te zien. Daarnaast kunnen ook telefonische vragen in dit systeem opgenomen worden. Hierdoor krijgt u een compleet overzicht van de gevraagde support en de verkregen oplossing.

Ticketsysteem   


XS2OS Teamviewer

XS2OS Teamviewer


XS2OS Teamviewer

XS2OS Teamviewer Meeting

XS2OS Blog

30 januari 2017
Naast het platform van Mendix heeft XS2OS B.V. nu ook gekozen voor het Betty Blocks platform. XS2OS B.V. zet...
2 september 2016
PIT15 en XS2OS B.V. zijn een langdurig partnership aangegaan. PIT15 zal voor XS2OS B.V. haar WebApp CuBus gaan implementeren....
29 augustus 2016
ASA voor uw aansluitadministratie in de keten Eenvoudig en snel aanvragen, aansluitingen en aansluitcontracten beheren, uw documenten en communicatie...